fredag 8 januari 2010

Lyckat!


Då var snart dotterns födelsedag till ända. Det har varit en lyckad dag och hon somnade nöjd och glad. Morgonen kunde börjat allt för tidigt då hon ville gå upp halv fyra på morgonen för att börja sin födelsedag. :-) Men som tur var gick hon med på att somna om så vi kunde väcka henne vid sju med sång, minitårta med ljus och paket. Sen grejade vi hemma hela dagen inför gästerna som kom på kvällen.

Barbietårtan blev en hit, både hos vuxna och barn. Det var jätte roligt att göra i ordning den. Kul att det blev så lyckat. Inte allt för ofta jag blir nöjd med något jag gjort själv men den här gången måste jag säga att jag blev det. När Julia gick och lade sig frågade jag om hon var nöjd med sin födelsedag. "Ja, tack vare dig mamma, för att du gjorde en sådan där tårta med en flicka i till mig" sa hon då. :-)

1 kommentar: