onsdag 17 augusti 2011

Nu börjar de komma in - höststövlarna

Nu börjar min favoritårstid, hösten. Jag älskar hösten. Mörkret kommer något tidigare på kvällen men det är ändå ljust tidigt och skönt mitt på dagen. Luften är hög och går att andas. Naturen klär sig i helt nya färger. Och så kommer det så mycket roligt och fint i butikerna. Nu låter det ju som om det enda jag lever för är att shoppa, men ni som känner mig vet att jag har lite mer bakom pannbenet. Men just höstkläderna känner jag något extra för.

Nu börjar jakten på att hitta ett par snygga bruna stövlar. Det är svårt för det är så mycket som ska stämma. Än så länge har jag inte varit ute i butikerna live utan har tittat runt på nätet för att få lite inspiration. De flesta stövlar är svarta men det har jag redan ett par i min garderob. Det är bruna jag behöver i år, till min fina klänning och min kjol som införskaffades för en liten tid sedan. Jag har hittat ett par som skulle passa in på mina kriterier och de finns på Nilson shoes och nu verkar det som att de kommit ut i butik. Ska nog ta en sväng mot city någon dag.


Här är stöveln jag spanat lite extra på. Hoppas bara den passar mig för då har jag letat färdigt.

1 kommentar:

  1. Vi har många skoaffärer att plöja igenom i Ullared och varför inte göra ett stopp i Gällstad och sniffa runt i deras Vagabondbutik...
    Kram

    SvaraRadera