måndag 16 april 2012

Lite födelsedag

Idag är det alltså "min" dag, min födelsedag. Det har varit lugnt här hemma. Då jag är gräsänka i veckan och vi slog ihop min och Patriks födelsedagsfirande för någon vecka sedan så är det helt ok. Men visst har jag blivit grattad ändå. Många har hört av sig på ett eller annat sätt och det är faktiskt det som känns bra. Tyder det på att jag börjar bli gammal då? :-)

Mamma och pappa har varit här en sväng på eftermiddagen och vi fikade lite tillsammans. Senare i kväll kommer bästa Sara och vi tar det lite soft och delar på en pizza.



Julia hjälpte till att baka och dekorera kakan till kaffet. :-) Det blev smarrigt värre. :-)





1 kommentar:

  1. ser jätte gott ut. hoppas att du haft en bra födelsedag. grattis igen. kram, mia med familj.

    SvaraRadera