fredag 6 maj 2011

Igår blev jag bortskämd

Det var precis vad jag blev. Patrik fixade hmm torsdagsmys ;-) Jag fick inte närvara i köket och jag kände mig rätt nöjd med att ligga under en filt i soffan och kolla på ett av mina favoritprogram, Landgång. Sen serverades en riktig lyxmåltid. Ok, alla som känner oss vet nog att det allt som oftast är jag som står för matlagningen. Men nu kanske det får bli ändring på det. :-)





Skaldjurstallrik; marinerade och grillade pilgrimsmusslor, räkor och havskräfta! Och till detta ett glas vitt vin. Jo det är att lyxa en torsdag. Och är det inte det som är det där lilla extra, att faktiskt kunna unna sig något sådant en vanlig vardag? Supergott var det i alla fall.

Det får du gärna göra fler gånger Patrik! :-D

1 kommentar:

  1. Ser riktigt gott ut. Han är bra på mat min bror. Kram, Mia.

    SvaraRadera