fredag 5 augusti 2016

Fredag med det lilla extra

Då var det fredag. Vi har haft en lugn dag. Patrik var inne och jobbade idag då det var endel som behövde fixas på jobbet.


Jag tog en löprunda på förmiddagen och det kändes riktigt bra. Vi försöker gå ut tillsammans jag och Patrik vilket har varit både bra och riktigt roligt. Men jag kör även på själv. Hoppas vi kan hålla i detta nu. :)

På eftermiddagen åkte jag och Linus till min kusin och hennes familj. Hennes son fyllde 7 år idag och det var kalasdags.

Det bjöds på stor kak- och tårtbuffé. Ingen behövde gå hungrig. :) Linus och Axel som är jämngamla hade riktigt roligt.

Kalaset avslutades med att Axel och Linus fick gå på skattjakt. Givetvis var Linus mormor med på ett hörn. :) Linus har den bästa mormodern.








En del av skattjakten var mumielindning. :) Linus var den sötaste mumien. :)

Hemma kände jag och Patrik för att ha en lite extra lyxig kväll, bara sådär. Det fick bli lite plock med ost, kex, oliver, charkuterier och frukt. Kronan på verket; en otroligt god champagne!! Ibland är det ok att lyxa till det, bara för att man vill.


Rekommenderar verkligen den här champagnen om ni vill dricka något riktigt gott. Otroligt god!


Vad har ni gjort ikväll?


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar