fredag 13 december 2013

Mötet med en legend






Patrik vänder sig i avund här hemma. :D Pga att jag träffade Carl-Jan idag. :D Läste i tidningen i onsdags kväll att han skulle signera sin nya bok på ICA Kvantum idag mellan klockan 15-16.30 idag. Vissa omständigheter gjorde att jag inte kunde berätta detta för Patrik. Men jag var ju tvungen att åka dit och prata lite med honom.

Riktig fånig kände jag mig när jag bad att få vara med på ett kort. Lite nervös för vad jag skulle säga. :) Ha ha ha! Boken hade jag ju redan köpt och dessutom fått en personlig hälsning i till Patrik. :) Det var ju därför han inte kunde få reda på det. Då förstördes ju min överraskning. Lite dumt blev det ju ändå, då han fick sin julklapp i förtid för att förklara allt. Men men... Jag träffade ju Carl-Jan idag! :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Såg att han ska vara på ICA-kvantum även i vår stad nu i dagarna. Tyvärr har de bytt lokaler och de nya är det en väldigt lång cykelväg till, annars hade vi nog också försökt få till ett besök:)

    SvaraRadera