fredag 28 januari 2011

Nya produkter från Madara

Nu har jag införskaffat ett nytt set med produkter för att se vad de har att erbjuda min hy. Även dessa har jag köpt från Eleven. Produktserien heter Madara och detta är en ekologisk hudvårdsserie med produkter innehållande endast naturliga ämnen. Visst låter detta bra. :-)


Jag köpte ett set innehållande tre produkter; en rengöring i form av skum, en toner samt en fuktkräm. Jag har bara testat dem någon dryg vecka men än så länge tycker jag att de är bra. Rengöringsskummet tar bort makeup väldigt effektivt och skonsamt, utan att torka ut huden och fuktkrämen är dryg och bra. Vi får se vad resultatet blir när jag använt färdigt produkterna. ;-)

2 kommentarer:

  1. Alla kör med "det är bara naturliga råvaror"-argumentet, men jag vill bara påpeka att arsenik och bly också är naturliga ämnen... :) Det intressanta är vilka effekter innehållet har, oavset det är konstgjort eller ej. Konstgjort är inte automatiskt farligt. Sorry alla new age'are. ;)

    Patrik

    SvaraRadera
  2. Madara är ett märke jag också är väldigt nyfiken på, deras rengöringsfoam använder jag just nu och den gillar jag. :)
    Att helt övergå till naturliga produkter har gjort stor skillnad på min hud i alla fall.

    SvaraRadera