lördag 4 maj 2013

Glad av lite plast

Jag har under en längre tid tittat lite extra på melamingrejer från danska Rice. Det är färgglada plastmuggar och assietter bl.a.

Nu när solen faktiskt lyser ibland blir man lite sugen att ge sig ut och fika ute. Då är det ju extra kul med lite fint porslin, även om det är i plast. :) Tycker jag att det är är väl bäst att tillägga. Jag tycker mig ha ett sinne för detaljer.

Så efter mycket klickande fram och tillbaka blev det www.frapp.com som tog hem min beställning av Ricemuggar och assietter. :)








En snygg kylväska/picknickkorg ska jag införskaffa mig på Biltema på väg till jobbet idag. Inte lika kul affär som webshopen. Men den hade fått toppbetyg i SVTs test så då kör vi på den. Tycker den är snygg också. :) Det är ju viktigt. Åter igen, detaljer!!!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar