onsdag 8 maj 2013

Mamma-Linus-mysdag

Igår var jag ledig från jobbet. Vädret var ljuvligt och jag och Linus styrde kosan mot Mösseberg med lekplats och djurpark. För att sätta lite extra guldkant på dagen träffade vi Maria och hennes charmtroll till son. :) Det är lustigt att även om man inte setts på över ett år, sedan jag slutade på Mava, känns det som för en vecka sedan. Som man gick hem från jobbet ena dagen och sågs nästa. :D



Linus tar en fikapaus. Maria fick ta en mun kaffe och sedan springa efter Levin. Han har inte lärt sig det fina med fika än. :)



Vi tittade på de många djuren. Linus är en smart kille men med solen rätt i ögonen kan även den bäste se fel. "Mamma titta en giraff" sa han när vi gick mot hästarna. :)






Balansträning.



Rutschkanan var nog roligast.











Efter lite övertalning gick Linus med på att posera i gräset bland blommorna. När jag sa att mormor skulle tycka att han var fin där, då gick det bra. :)



Eftermiddagen avslutades med hamburgare och äppelklyftor på Mc Donalds.



Sen somnade vi gott i bilen hem. Blev ett riktigt gott avslut på en perfekt dag.

Fint väder och lek och bus med Linus samt så roligt att träffa Maria och Levin. :) En perfekt dag!!!

- Posted using BlogPress from my iPhon

1 kommentar:

  1. Tack för en ljuvligt trevlig fm!!! Det var verkligen varannan kaffe varannan spring för min del men jag tyckte nog att vi hann gå igenom det viktigaste ändå! Låt det nu inte få ett år tills nästa träff!! Giraff/ häst same same ;-) Kram♥ Maria

    SvaraRadera