tisdag 10 augusti 2010

Vad vore allt utan mamma?


Vad vore allt utan min mamma? Inte mycket kan jag säga. Hon ställer alltid upp och finns där för mig. Hon avgudar Julia och Linus. Hon och Julia har alltid haft en speciell relation. Ända sedan Julia var riktigt liten har det alltid varit mormor hon har tytt sig till. Många gånger hellre mormor än mig och Patrik!


Här fyller Julia ett år. Om ni tittar noga så ser ni att Julia inte ens släpper mormor när hon får paket!


Här är Julia tillsammas med mormor på hennes arbetsplats. Julia har alltid älskat att åka dit och gå omkring och lukta på blommorna...

Jag önskar att jag kunde ge tillbaka allt och mer där till, som min mamma ger till oss. Hon ger oss av sin tid och hon skämmer bort barnen lite väl mycket ibland kan man kanske tycka. ;-) Men det är väl å andra sidan ens rätt när man är mormor.

Idag var en av de dagar då de blev riktigt bortskämda. Vi var på Elins Esplanad och tittade på alla fina höstnyheter. Det var en hel del vi kom hem med, med mormor som avsändare. Julia var jätte lycklig och det hade Linus också varit om han förstod.



Julias gympaskor och Linus allra första skor inhandlades idag! Svårt att säga vem av dem som var nöjdast. Linus verkade gilla sina skor och Julia tyckte att de här var supersnygga, det var ju faktiskt Hello Kitty på dem.


Julias nya outfit, något att börja på Spindeln i om några veckor.

Tack snälla mamma för allt fint. En dag blir det min tur att få skämma bort dig ordentligt. :-D

4 kommentarer:

  1. Vad fint skrivet!!! :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Härligt! :-) Ja, mammor är inget fel att ha. Din mamma är jätte snäll. Jätte fina bilder på er. Inte länge sedan som Julia var så där liten, som Elias är nu. Kankse lite större. Så söt. Ha det gott. Kram.

    SvaraRadera
  3. Det är såna här inlägg jag blir rörd av. Så fint <3

    SvaraRadera
  4. Åh, vad fint skrivet.
    Min mamma är precis lika underbar som din. Den bästa man kan önska sig.

    En dag ska de få igen tio ggr om.

    Kram Sara

    SvaraRadera