tisdag 6 juli 2010

Försenad present

Idag har jag varit i Hjo och fått min födelsedagspresent av min kära vän Jannicke. Presenten bestod av massage hos Monica som är massör i Hjo. Presenten har varit innestående från förra året, då det inte är det bästa eller enklaste att bli masserad på ryggen då man har en bebis i magen. :-) Men så idag blev det av.

Jag blev knådad från fötterna upp till axlarna och det var verkligen jätte skönt. Även om det gör bra ont på vissa punkter så känns det på det stora hela väldigt bra. Man var riktigt avslappnad efteråt och det kändes att man var mjukare i musklerna. Monica bekräftade det jag misstänkte, att det fanns bra med knutor i ryggen samt i rumpregionen. Nu får jag bli bättre på att stretcha. :-)

Efter massagen gick Jannicke och jag och åt middag på Hamnkrogen. Det satt fint med en bit mat nu efter allt knådande. Samt bra med en riktigt pratstund. Vi ses tyvärr inte så ofta som man kan önska men när vi väl gör det känns det bra att få prata av sig ordentligt.

Tack Jannicke för en jätte fin dag och för presenten. Det var värt att vänta på den!

1 kommentar:

  1. Tack själv för en mysig eftermiddag och kväll!! Jag ser fram emot nästa "presentutdelning", men hoppas vi ses innan dess :)

    SvaraRadera