torsdag 29 juli 2010

Gardiner


Projekten avlöser varandra här hemma. :-) Har bara fått sådan inspiration till att göra om och inreda hemmet nu. Synd bara att plånboken sätter begränsningar... Men små saker kan man göra i alla fall.

Igår var jag och Sara i Moholm och tittade på tyger i en butik som heter C-M tyger. De hade ganska mycket att välja på och jag hittade ett snyggt tyg som skulle passa till en ny gardin i hallfönstret. Så i går kväll när barnen var nattade och jag hade lite tid för mig och mitt sydde jag upp gardinen. Och det blev riktigt bra måste jag säga. Nu behövs bara en ny lampa och lite nya växter i fönstret så blir det jätte bra.

4 kommentarer:

  1. Jätte fint, du är riktigt duktig! Tänk om man kunde sy ;-)

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt tyg! Jag är riktgit sugen på att måla om trappan också, så blir det riktigt fint i hallen. Om du inte hade köpt upp Sveriges samlade sortiment av Edward-prylar så hade du kunnat ha lite mer pengar över... :)

    SvaraRadera
  3. Kenbawler; i väntan på äkta var du vet.... ;-)

    SvaraRadera
  4. Fru W; det är bara att träna. ;-)

    SvaraRadera