söndag 23 december 2012

Dan före dan....

Då var den här. Dan före dan. Det har åter varit en lugn och fin dag.


Linus hjälpte till att griljera skinkan.


Linus och Julia var ute och byggde kojor i snön.





Jag begav mig in till Visby. Inte för att jag egentligen behövde men jag ville känna av stadens atmosfär nu på vintern.

Hade jag varit hemma hade köerna ringlat sig långa och alla hade stressat runt. Men här kunde jag lugnt strosa runt bland gränderna och bara känna av friden. :)


Det är bara att konstatera. Gotland och Visby är underbart även på vintern. ;)


När jag kommit hem igen myste vi med lite eftermiddagsfika. Å när mörkret sänkte sig utanför och snön yrde tände vi i braskaminen.


Lite julgodis hanns oxå med. :)


Sen när klockan slog 19.30, var det dags för vår tradition; lilla julbordet och Bingolotto. :) Å där sitter vi än. :D

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar