söndag 12 mars 2017

Med solen kommer motivationen

Igår var det verkligen en ljuvlig dag. Att vakna och se solen skina från en blå himmel, det var underbart. Efter frukosten blev årets första löprunda avklarad. 4 tunga kilometrar. :)


Det kändes, trots att det var så jobbigt, riktigt roligt. Jag behöver verkligen jobba på min kondition. I januari började jag ta tennislektioner i Skultorp. Så varje söndag kl 9.30 är jag där och tränar. Det var längesedan jag tyckte något var så roligt. Men som sagt, jag behöver jobba upp konditionen. :)


Solen inspirerar inte bara till löpträning utan även att sätta ut lite vårblommor. Just nu ser de ju bara så små och ynkliga ut, men det blir nog snart bättre. :)





Igår fick vi äntligen besök av små blåmesar vid fågelmataren Linus fick i julklapp. Det var en lycklig kille som tittade på fåglar vid frukosten. :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar