tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag



Att alla hjärtans dag är en dag som är skapad för kommersiella syften det förstår till och med jag. Trots det köper jag mer än gärna något till mina nära och kära och ger bort just den här dagen. Det behöver inte vara något stort eller ens en sak. Bara det är givet med den där illa extra omtanken.

Sen är jag väl som vilken annan kvinna som helst, jag vill ju väldigt gärna också få någon liten present. :-) Och det har jag fått idag också. Min käre make hade dagen till ära köpt en ny träningstopp till mig. Vilket var en alldeles utmärkt present då jag tänkt köpa detta själv inom en snar framtid. Tack för det älskling! :-) Vad snygg jag blir nu när jag kan träna i så fina kläder.

Då jag jobbar i kväll kan jag inte göra som jag brukar, nämligen något riktigt lyxigt till middag. Så istället får det bli att förbereda något så min kära familj får en mysig kväll här hemma. Sen får vi väl se vad som bjuds när jag kommer hem ikväll.... :-)


Så när de kommer hem kommer detta att möta dem i köket. Vi får hoppas att de blir nöjda alla tre. :-)

2 kommentarer:

  1. Fin träningstopp! Går det bra med träningen?
    Roligt att få göra det är lilla extra ibland :-D Trots att så många inte gillar denna dag hi hi
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. vi hade också mysigt den dagen. fick en hel del fint. hade jag varit på benen hade jag köpt men blir att kyrera först. kram, mia.

    SvaraRadera