fredag 20 september 2013

Älska hösten

Nu kan jag äntligen välkomna hösten! Denna färgernas årstid ligger mig lite extra varmt om hjärtat. Då menar jag givetvis när det är riktig höst med hög luft och vacker väder. Mörkret kommer smygande och man kan kura hemma i skenet av levande ljus.











Det går åt ett och annat värmeljus här hemma nu. Men det gör så mycket för stämningen.

En vän sa till mig idag "du vet ju att jag inte tycker om mörkret", och beskrev hur det känns när det smyger sig på. Gör så att hela systemet går ner i dvala. Jag själv omfamnar mörkret och önskar alla andra kunde känna det samma som jag. Tänd ett ljus, titta ut på den vackra månen som lyser, tänk på mig och så kanske ni känner som jag, att hösten är underbar! :D

-Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar