onsdag 27 januari 2010

Tårtornas fantastiska värld

Har helt förlorat mig i att titta på bak-sidor på nätet. :-) Och då tänker jag på sådana sidor som handlar om bakning och då framför allt att baka tårtor. Har hittat underbara bloggar som visar de mest otroliga skapelserna. Alla som vill häpna kan gå in på följande blogg: http://bakalitenkaka-tove.blogspot.com/
Vilka underverk!

Sonens namnkalas närmar sig så smått och jag har bestämt mig för att ge mig i kast med att baka tårtorna själv till denna tillställning. Har suttit många timmar och funderat och planerat och nu har jag en idé på hur Linus tårtor ska se ut. Inspiration kommer från ovanstående blogg. Resultatet, ja vi får se hur det blir men en sak är säker, det ska bli jätte kul att försöka efterapa dessa finheter. :-)

3 kommentarer:

  1. http://mormias.blogspot.com/27 januari 2010 kl. 17:50

    Duktigt att orka med alla tårtorna själv. :-) Kram.

    SvaraRadera
  2. Det är verkligen super roligt att baka tårtor. Själv började jag i somras med att baka tårtor och nu bara älskar jag det :)
    Lycka till med din tårta! // Malin

    SvaraRadera
  3. Hej vännen,
    va kul med en blogg!!! Har redan lagt in som bokmärke, nu kan jag följa Er på lite närmare håll. Vilken fantastisk baksida, och vilka tårtor hon har gjort! Hörs framöver och ses snart:) Kram kram från Linköping

    SvaraRadera