måndag 7 september 2015

Inte så bra

Vissa dagar är bättre än andra och vissa är sämre. Idag är en sådan dag.

På mitt schema idag stod kurs i Göteborg. Efter att en förkylning satt klorna i mig igår och som fick lite hjälp på traven av helkroppsmassage var jag inte jättepigg i morse. Men jag tog mig igenom dagen med hjälp av Ipren, Otrivin och pappersnäsdukar.

När tåget slutligen var i Skövde strax efter 17 skyndade jag till bilen. Lite rädd att jag fått en p-bot då jag var lite sen. Tacksamt såg jag att det inte fanns någon på min ruta, men....


Istället kröntes min framruta av en inte så liten spricka. :( Fick ett stenskott på vägen in men tänkte inte mer på det då jag inte såg något märke. Dessvärre tog det högt upp på glaset, illa så en spricka utvecklades så fint under dagen.

Som sagt, vissa dagar är sämre än andra.

-Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Jäkligt trist med både förkylning och ruta!
    Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera