söndag 4 juni 2017

En söndag med tennis

Tennis är min nyfunna kompis och jag tycker det är riktigt roligt att spela. I sommar kör jag två lärarledda lektioner i veckan i Skultorp och bokar själv tider där emellan. :)


Idag drabbade Ordensherrarna samman på tennisplanen och jag fick äran att vara med.


I början var planen blöt och hal efter allt regn men den torkade upp allt eftersom. Patrik och Micke offrade liv och lem i spelet om poängen. :)


Koncentrationen är hög i väntan på serve.


Stilstudie Micke.


Stilstudie Patrik.


Vissa matcher var snabba och andra tog längre tid.


Micke och Patrik i ett set. Orden och bollarna ven. :)





Christian var den som tog hem flest segrar.


Jag vann i alla fall två matcher. :)

Riktigt roligt hade vi och detta kommer vi göra fler gånger i sommar. Ett mycket bra sätt att träna och umgås.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar