tisdag 26 juli 2011

Lunchbesök innan kvällsjobb

Idag hade jag besök utav mina kära vänner Erika och Zeke och deras underbart söta dotter Linnea. Som jag dessutom har turen att vara fadder åt. De passerade oss här ute på sin semester och då passade en lunch perfekt innan jag måste till jobbet. Vi ses tyvärr inte så ofta, då de bor i Stockholm, men då vi ses är det alltid lika trevligt. Det bjöds på kycklingpaj och sallad, vilket verkade vara uppskattat. Den här sommaren har vi dock haft turen att träffas två gånger. En i början på deras semester och så nu igen. Jättebra!


Jag och Linnea vid första besöket här i sommar.

Att det blev kycklingpaj var en slump, då det var totalslut på alla typer av köttfärs i butiken igår kväll när jag var och veckohandlade. Skövde slakteri hade haft något datahaveri tydligen. Ja ja, det blev ju bra det här också.

Men nu är det så dags att åter dra mot KSS och kvällspass till 22 ikväll. Gårdagen gick föresten riktigt bra. Det var full vart från klockan 07. Har jag verkligen haft semester?

1 kommentar:

  1. Vilken söt tös ditt fadderbarn är. Namnet gillar jag skarpt. Konstigt va? ;-] Låter som en mysig stund. Lycka till på jobbet. Kram, Mia.

    SvaraRadera