fredag 22 juli 2011

Nytt och fräscht

Igår införskaffade jag mig två nya plagg till min garderob. Dessa kommer med all säkerhet att bäras flitigt. Plaggen är från MQ och jag föll för dem direkt när jag såg dem.

Tänk er klänningen tillsammans med en naturvit kofta i lite grövre material. Supersnuggt! Kommer att passa till alla mina fina middagar jag ska på i höst eller det där bröllopet jag någon gång ska bli bjuden till.... :)



Kjolen kommer bli så snygg ihop med ett par ljusbruna höga stövlar och en brun skinnjacka. Mmmmm!


Det är så roligt att handla när man hittar något som man direkt känner att det här, det stod det mitt namn på. Och för ovanlighetens skull var det inte svarta plagg... Haha ha! ;)

2 kommentarer:

  1. Jätte fina. :-] Kramen.

    SvaraRadera
  2. Åhh köpte du den fina klänningen! Du kommer bli så fin i den :-D
    Får fixa till en gala middag så du får använda den ;-D
    Kjolen var också hur fin som helst!

    SvaraRadera