torsdag 28 juli 2011

Lite lunchdate och kvällsbesök

Idag hade jag Jannicke och lille Vilde på besök över lunchen här. Vilde var ju inte så stor i min mat direkt, utan hade egen med sig. Vilket hamnade på golvet.... :-) Det var trevligt att se dem igen och det händer så mycket med små bebisar på bara några veckor. Helt plötsligt är de inte så små längre när man ser dem. :-)

Ikväll blir det lite grill ihop med familjen och Patriks föräldrar. Det ska gås igenom skottlandskort för hela slanten. Sen är det åter upp imorgon bitti för en ny arbetsdag. Egentligen skulle jag vara ledig imorgon också, men då det fattas van personal på jobbet så ställer man upp extra då de ringer efter en. :-) Sen fortsätter det hela helgen och hela nästa vecka. En dag står det ledigt på mitt schema.... Det var inte jag som lade det kan jag tala om. ;-) Ja ja, det blir väl det också.

2 kommentarer:

  1. Hälsa till pappa och mamma. Och dina från oss 4. Kramen, Mia.

    SvaraRadera
  2. Låter väl inte så jätte kul med en sådan monster vecka på jobbet! Syns väl i lönebeskedet sen i alla fall ;-D Kram

    SvaraRadera