onsdag 3 augusti 2011

Besök hos frissan


Idag är min enda lediga dag den här veckan. Då ska jag ta med Julia till frissan för första gången. :) Hon har aldrig klippt sig "på riktigt" tidigare. Då hon haft "turen" att få samma lockiga hårsvall som jag hade när jag var liten, har det inte varit någon vits med att klippa någon frisyr på henne. Men nu har hon fått så långt hår att vi måste få lite struktur på det och det kan min kökssax inte fixa. ;)


Här börjar de små lockarna att titta fram. Julia är ett år och vi förstår hur det kommer att bli. :-)


Och mer blir det... :-)


Hon är så otroligt söt i sitt lockiga hår, men oj vad jobbigt det är att reda ut.

Innan det är dags för saxen passar vi på att ta en lunch ihop med Patrik. Det hör heller inte till vanligheterna. Bilder från dagen kommer ikväll. :)

1 kommentar: