onsdag 24 augusti 2011

Lyx i vardagen


Idag var det proppendags igen. Den här gången slapp vi regnet vilket gjorde det hela lite trevligare. Hemma lagade jag ihop lite tacos och jag och Patrik drack ett glas vin till maten. Kände att vi kunde lyxa lite en vanligt onsdag. Patrik åker på Kick off imorgon med jobbet och är borta större delen av helgen så då fick vi helgmysa lite tidigare.

Tacos är något som jag måste erkänna att jag tycker väldigt mycket om. Det kanske inte är så spännande men med en egenkryddad köttfärs, salsa, mycket grönsaker, creme fraiche och mjuka tortillabröd, då är det riktigt gott. Sen betyder inte det att vi äter det varje vecka, vilket jag vet många som gör. :-)

Vad har ni i era tacos?

3 kommentarer:

  1. Vad mysigt. Äter väldigt sällan Tacos här då magarna inte pallar det på mig och Henke. Tösen kan. Elias tål inte. Annars älskar vi det och förr var det lite olika vad vi hade i och på vilket sätt vi gjorde dem.

    Kram, Mia.

    SvaraRadera
  2. Hej.
    Kolla efter detta vinet på systemet men hitta det ej.......Är det gott? Nummer?
    Hur är det att vara gräsänkling?
    Sofia

    SvaraRadera
  3. Hej Sofia!
    Det är ett av mina favoritviner. Nr 22283, kostar 89 kr. Är ifrån USA. Jag tycker det går bra att vara själv. Det blir lite semester för mig oxå när barnen lagt sig, jag gör vad jag vill du vet.... ;) Jag är själv, men känner mig aldrig ensam. Kram!!

    SvaraRadera