söndag 21 augusti 2011

Finfina presenter




I går fick jag något riktigt fint utav bästa Sara! En burk med egengjorda Biscotti samt boken "Gott att ge bort, ätbara presenter" skriven av Linnea Seidel. Att få saker som någon annan själv har gjort och lagt ner tid och omtanke på, det är något alldeles extra. Man uppskattar det lite mera. Har bläddrat i boken nu när jag suttit med mitt morgonkaffe. Och det finns så mycket fint där i som man blir sugen på att både testa själv samt att ge bort till nära och kära.

Än har jag inte smakat på de fina bakverken men jag tvivlar inte en sekund på att de är supergoda. De ska förgylla mitt 11-kaffe idag. Tack snälla Sara, både för presenterna och för en väldigt trevlig kväll igår. ;-)

2 kommentarer:

  1. Du förstår vilka förväntningar folk som läser detta kommer att ha när de bjuder hem dig på kaffe. :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Mysigt sådant. :-} Kram, Mia.

    SvaraRadera