tisdag 16 april 2013

Födelsedag

Idag var det då min födelsedag. Det blev en riktigt trevlig dag och jag blev väldigt uppvaktad både hemma och på jobbet. :)

På jobbet fick jag en fin blomma och skönsång. Sen nybakt kanelbulle och kaffe! :) Fina arbetskamrater man har!!!


Hemma fick jag fina paket av Patrik, Linus och Julia och en specialteckning som Julia ritat i skolan. :)


I paketen var det sex stycken rödvinsglas från Eva Solo. Så fina och riktigt bra att dricka vin i.


Mammas älsklingar! :)


Till middag blev det pepparbiff och potatisgratäng. Vi invigde vinglasen med ett riktigt gott Amaronevin som jag också fick.




Kan inte säga annat än att dagen och kvällen var riktigt bra på alla sätt!

Tack alla som kom ihåg mig och gjorde min dag speciell! Och givetvis tack för alla fina presenter. :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar