fredag 27 juni 2014

Nu är det ingen återvändo







Nu är det spikat. Jag och Patrik springer midnattsloppet i Göteborg den 23e augusti. Jag är inte den som springer en massa löpartävlingar men i år kände jag för att göra ett undantag. Så efter att ha varit ute på en sen löparrunda tänkte jag "jag ska springa midnattsloppet i år" och så var det bestämt. :)

Först tänkte jag att Patrik kunde vara min coach men sen slog det mig, vi springer ihop! :)

Så då blev det också bestämt. Vi kommer att starta i gruppen 60-65 minuter. Mitt mål är att klara under 60 minuter på milen, vilket jag nu gjort här hemma!!! Vi får se hur det går i Göteborg. Så nu känner jag mig riktigt taggad och ser riktigt mycket fram mot detta spektaklet.

Som sagt, 23e augusti runt klockan 22 är vi redo på startlinjen. Tänk på oss då! :D

-Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar