fredag 17 april 2015

Då är man 35-år




Igår var det min födelsedag, 35-år har det hunnit bli. :D Det var en lugn dag. Var ledig från jobbet. På förmiddagen var jag och Linus inne hos mamma och fikade.

På kvällen gick jag och Patrik ut och åt med våra vänner Carolin och Kristian. Inte för att fira min födelsedag utan för att gå ut ihop. Sen att det inföll sig den 16e var ju bara trevligt. Jag fick ett jättefint doftljus av dem som jag säkert tänder ikväll när mörkret lagt sig. Jag älskar doftljus.


Patrik bjöd mig på middagen samt att jag fick finkaffe och praliner. :) Julia hade gjort ett så fint kort. Så nöjd med allt.

Idag fick jag en "försenad" present. På morgonen innan jag skulle till jobbet, plingade det till i telefonen. Tentaresultatet kom; Godkänd!!!! Å vilken lättnad och glädje. Känns så skönt.

Allt inlämnat och alla prov godkända än så länge. Sista omgången för våren är sista veckan i april. Sen går jag upp till 100% jobb 1a maj fram till sista augusti. Har fortfarande en inlämning och en tenta kvar. Men det ska gå det också. Känns så bra allt. :D

Trevlig helg önskar jag er alla. :)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar