söndag 31 oktober 2010

Jag har fått en award!


beautiful-blog-award1_thumb[2].jpg


Jag har fått en award, av bästa Sara! ;-D Nu känner jag ju mig riktigt motiverad att försöka få till det här med skrivandet igen.


Vad gör man när man är nominerad, jo:

Kopierar award-bilden i sin blogg för att visa att man har fått den.

Tacka och länka till den som nominerade den.

Nominera 7 andra bloggare och länka till dem.

Berätta 7 saker om dig själv

Det är flera som redan fått denna...


Baka baka liten kaka

Kalasgott

Söta saker

Bakfnatt

Fru W

Pickipicki

Tårtsmulan



Min familj är de finaste jag har


Jag gråter lätt


Är nog lite för snäll ibland


Orkar nästan aldrig vara uppe sent


Kan inte baka småkakor


Blir oftast inte arg men om jag blir arg blir jag JÄTTE arg


Är rädd för döden




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar