tisdag 1 november 2011

Färdigt....

Det tog hmm väldigt lång tid, men nu är den färdig. Min tvättstuga. :-) Och jag kan säga att jag till större delen har fixat allt själv. Jag har inte lagt in golvet men spacklat och målat väggar, dörrar, inredning och lister. Hamrat ihop tvättkorgarna med en stor blodblåsa som resultat samt skruvat ihop skåpet över diskhon. Men min kära far fick rycka ut och hjälpa mig med att sätta upp det. Goda råd fick jag på vägen angående mollyspikar och plugg... Men jag insåg rätt snabbt att jag nog behövde hjälp av någon som kan det här. Men nu är det färdigt! :-D

Här kommer lite före och efter bilder. Så får vi se vilken tvättstuga ni föredrar.













1 kommentar:

  1. Hejsan,
    vilket fint resultat! Du måste vara jättenöjd. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.
    Maila mig på vendela.byggla@gmail.com så berättar jag mer!
    /Vendela

    SvaraRadera