torsdag 24 november 2011

Julen närmar sig

Idag är det precis en månad kvar tills självaste julafton. Och fram tills dess kommer det finnas så mycket att göra. Så det gäller att planera för att hinna med allt. Jag har kikat runt lite på vad som kunde passa att ta på sig på den stora dagen. Alla som känner mig vet att väljer jag något själv så blir det oftast något svart... ;-) Jag är lite svart som synden... Ska man ha klänning, kjol eller byxor? Vilka problem! ;-) Hur som helst så har jag hittat lite finfina ting på MQ, inte helt oväntat. Jag har ju en förkärlek till den butiken. Så vad tycker ni, skulle detta passa till jul och julmiddag?




Ja jag vet, den är inte svart. Men det finns svart också. ;-) Men den röda var väldigt vacker.... Svårt att föreställa sig hur den sitter bara.


Tycker den är mycket vacker och elegant. Kanske skulle passa när man åker på fint julbord till Hooks herrgård. Det ska tydligen bli dans efter julbordet också så det måste ju vara något som fungerar att dansa loss i. ;-)

2 kommentarer:

  1. Jag röstar på den röda....OCH klänningen. Båda var superfina.

    SvaraRadera
  2. Jätte fint. Det skulle du passa bra i. Tycker att du passar i ljusa och blommiga mönster. Kram, Mia.

    SvaraRadera