torsdag 22 december 2011

Julgranen är på plats

I år avvek vi från traditionerna lite och klädde granen en dag tidigare. Tycker jag har fått till det bra med planeringen i år. Jag har handlat färdigt alla julklappar och all julmat. Huset är städat och i morgon kan jag i lugn och ro göra lite julgodis till och sen förbereda julmaten inför självaste julafton. Gissa om det känns bra att inte behöva trängas med folk på stan sista dagen. :-)

Här kommer lite bilder på hur årets julgran smyckades.


Redo för utsmyckning!


Lådan med allt granpynt. Varje år när vi klär granen tänker jag att jag nog borde köpa lite nytt, men det blir aldrig av.




Det krävs hög koncentration då man ska hänga allt på "rätt" plats. :-)


Julia var så ivrig när det var dags att klä granen.


Linus var lite mer avslappnad och brydde sig egentligen inte alls, det var bättre att titta på bilar på iPaden.








Och så här blev resultatet. Det blev allt en fin gran i år också. :-)

1 kommentar: