onsdag 6 juni 2012

Lite dekor


Altanen börjar att bli mer och mer hemtrevlig nu. Idag kom vi på den smarta idén att sätta upp något vi ej använt på flera år, nämligen det här handsmidda konstverket. Det fanns hemma hos mig när jag växte upp och jag tror det är något vi ska vara rädda om. Det gör sig riktigt bra på väggen måste jag säga.

Till Patriks stora glädje har det även kommit in lite grönt, nämligen tomatplantor. Och de kommer ej överleva till nästa år så det behöver inte jag bekymra mig över att inget där ute någonsin gör. Oavsett hur mycket jag försöker. :-)

Det som nu är kvar är att införskaffa passande ljuslyktor och lite grönt till de tre små krukorna på väggen samt att hitta snygga amplar. Det är inte det lättaste märkt jag efter dagens försök i diverse affärer. Men skam den som ger sig. :-)


Har även funderingar på om en svart sk Random light lampa kanske ska smyga sig in och hänga över bordet... Vad tror ni? Men jag nöjer mig med ett ickeorginal när det gäller lampan, tror det blir bäst så. :-) Har sett att många gör dem själva. Kanske att jag ska ge mig på att testa. Testa kan man ju alltid göra.

1 kommentar: