lördag 9 juni 2012

Utrensning


Det är inte bara fördelar med att ha gjort en färganalys. En nackdel är att vissa plagg man har i garderoben inte kommer att användas mera.  Inte sedan man fått kunskap om rätt nyans. Så nu i helgen ryker det några plagg. Jag sitter inte inne på en jättegarderob får jag väl trösta mig med, så det är inte så mycket som jag behöver sortera bort. Men vissa plagg smärtar att inse att det här var inte riktigt rätt.  Då tänker jag i första hand på den fina klänningen från MQ jag så lycklig blev ägare till i höstas....

Men men, jag får helt enkelt skaffa mig en i rätt färg i stället, så blir jag så mycket snyggare. :-)

3 kommentarer:

  1. Super fin klänning, köper den gärna av dig. MEN måste nog gå ner ett antal kilo för att komma i den ;-) (

    SvaraRadera
  2. Hej Lisa
    Men den klänningen var du ju fin i.....

    SvaraRadera
  3. Får hoppas du hittar fler plagg i den färg du klär i. Jag tycker att du klär dig fint annars med. Tur då att det bara är några få plagg, som du nu gör av med. Ge dem till dem som har det svårt. Skulle jag gjort. Kommer de till nytta. Kram, Mia.

    SvaraRadera