lördag 7 november 2015

En riktigt skön dag




Idag har det varit en riktigt skön dag. Jag har fått mycket gjort men i egen takt utan en massa måsten. Patrik är i Malmö på pipauktion fram till imorgon. De verkar ha det riktigt trevligt där borta. :) Då jag lämnade honom vid tåget i morse var klockan inte mer än 06.30. Han var supertrött och jag pigg. Så väl hemma var det ingen idé att åter krypa ner i sängen. Nej istället blev det långfrukost med nybakt baguette, ägg, kaffe och juice. :)

Under resterande ljusa timmar har jag sedan hunnit köpa inflyttningspresent till våra kompisar, farsdagpresent, krattat upp alla löv i trädgården och slängt dem, putsat fönster, spelat spel med barnen och sett till att barn och deras kompisar fått mat, lördagsgodis och kladdkaka. :) Det är ju kladdkakans dag idag. Det har ni väl inte missat? Viktigt!

Nu har mörkret sänkt sig och jag ska tända lite ljus och kanske sitta ner en stund. :)

Ha en fortsatt bra dag där ute. Denna 7/11 då vi haft 13 grader varmt.....

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar