onsdag 20 januari 2016

Nu kör vi på

Det var ett tag sedan jag fick till ett inlägg här. Dagarna har inte innehållit särskilt mycket ledigt utan jobb varvat med studiedagar i Örebro. Höstterminen är avslutad och vårterminen 2016 har startat.

I måndags var jag uppe för introduktion till den sista kursen. Magisteruppsats! Nu är det dags, för det som fick mig att tveka.


Klockan 06 i måndags morse startade resan upp mot Örebro. Mörkt och bitvis dimmigt. Mycket tung trafik på vägen.

I tisdags lika så, fast då kunde jag åka klockan 07. Nu har vi haft handledning och jag tror det kommer bli ett riktigt bra samarbete.

Det blir lite strödagar i vår som vi ska upp. Handledning står då på schemat.

Idag var så min första lediga dag på länge. Fick ju bli lite plugg ändå. När till och med handledaren kommenterar att jag jobbar 80% och ska skriva magisteruppsats på halvfart med "oj ja då kommer du få det tufft..." Funderar på om jag ska skippa sömnen den här våren? :)

Nej det ska nog lösa sig det här med. Idag har jag därför pluggat lite på min lediga dag. :)




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar