söndag 14 mars 2010

Du borde skaffa dig ett intresse...

Snölykta

... har Patrik sagt till mig många gånger. Och nu har jag skaffat mig flera olika intressen på kort tid. Idag har jag hittat ytterligare ett, nämligen att samla på Muminmuggar från Arabia. Ok, kanske ni tänker, det börjar man väl inte bara med sådär.

Julia har sedan några år haft en mugg med Sniff som motiv och jag har många gånger tänkt att det vore kul att köpa till ytterligare muggar i serien. Men det har aldrig blivit av. Inte förrän nu. Man kan nämligen buda hem dessa söta saker på Tradera till bra priser, och muggarna är oanvända.

Så nu Patrik, har jag skaffat mig ytterligare ett intresse. Idag vann jag en auktion på Tradera och blev lycklig ägare av Muminmuggen Snölykta, en vintage mugg som inte tillverkas längre. Bra köp av mig! :-D

1 kommentar:

  1. Det är bra, sweet! =) Du springer ju alltid ommkring och grejar med än det ena och än det andra, men du behöver lägga mer tid på dig själv och något som du tycker är skoj för din egen del. Nu har du ju både matlagning, tårt- och gottbakning och moooooominmuggssamlande. Och allt det andra du gör men som jag vägrar räkna som hobbies. Bra! =)

    Patrik

    SvaraRadera