måndag 3 november 2014

Födelsedagspresent




I fredags var det dags för mig att få min födelsedagspresent, gå på showen Ägd med Henrik Schyffert och Fredrik Lindström på Conventum i Örebro.

Jag slutade lunch och vid 15-tiden åkte jag och Patrik mot Örebro.

Klockan 17:30 var det dags att promenera in på Conventum för att äta supé innan showen startade.


I entrén stod världens finaste bil, en svart vit Crown Victoria! Wow!! ;)


När vi lämnat in jackorna fick vi promenera uppför en lång trappa och där uppe stod alla servitörerna i två rader och hälsade oss välkomna. Det kändes väldigt exklusivt att få gå där mellan dem och sedan bli visad till vårt bord.


Supén som bestod av oxfilé och potatisgratäng och ett glas rött till. Smakade mycket bra.


Efter maten gick vi ner och entrade röda mattan in mot vår parkettplats.

Showen var en riktig höjdare och både jag och Patrik hade ont i ansiktet efter allt skrattande. Det var så mycket dumt man kände igen sig i och så mycket fånigt som man faktiskt gör. :) Har ni möjlighet så borde ni gå och se den.

Tack Patrik för min födelsedagspresent och en riktigt riktigt rolig kväll. :)

-Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar