onsdag 6 april 2016

Supersmoothie

Mår helt klart bättre nu. När febern släppt känner man sig som människa även om man är en trött sådan. Nu är det "bara" snuva kvar förutom tröttheten. Kan säkert vara lite pollenallergi som bidrar till den också.

För att piggna till lite kör vi på en supersmoothie. :-) Lingon, banan, färsk ingefära och vaniljyoghurt mixas till en smoothie. 



Jättegod blev den. Jag gillar både lingon och ingefära riktigt mycket. Det känns fräscht. Imorgon räknar jag med att vara åter på jobbet. Idag är jag ledig så då har jag ju en bonusdag där jag kan samla krafter. :-)

På lördag åker jag och Patrik till Göteborg för att bo en natt på Hotell Pigalle och gå på Göteborgsoperan och se den klassiska föreställningen Hamlet! :-) Det ska bli så roligt. Vi har aldrig varit på opera så detta blir helt klart en upplevelse. Hotellövernattningen i sig blir också extra roligt då hotellet är så fint.

Tack ni som tänkt på mig då jag varit sjuk. Det värmer. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar