onsdag 3 november 2010

Bröllop

Jag måste bara dela med mig av lite romantik så här på onsdagskvällen. :-) I söndags morse när jag satt nere i köket och slösurfade lite fick jag till min förvåning se att min kära vän, som då var i USA tillsammans med sin sambo, hade gått och gift sig, i smyg! Det var en riktigt trevlig överraskning, även om jag måste säga att jag blev allt lite besviken. Nu fick jag ju inte klä upp mig och gå på bröllop, som jag trott att jag skulle få. Jannicke och Martin var ju liksom sista paret ut att ha ett riktigt bröllop. ;-)

Idag fick jag även möjlighet att "vara med" på vigseln, vilket gladde mig. Så nu vill jag dela med mig av detta fina. ;-) Stort grattis och lycka till önskar jag er!




3 kommentarer:

  1. Såg riktigt härligt ut! Vilken dröm att åka till USA och gifta sig :-)

    SvaraRadera
  2. Tack för att vi får vara med på din blogg!! Och tack för lyckönskningarna! :) Många kramar från nyss hemkommen brud, som tappat ett dygns sömn längs med vägen... :)

    SvaraRadera
  3. Vad underbart! :-D

    /Mia.

    SvaraRadera