torsdag 11 november 2010

Jag skulle tagit två...

Så står man här, uppklädd till tänderna. Inte allt för vanligt i mitt fall. Men idag är jag det. Ska på avtackning för överläkaren på mitt jobb, som går i pension och då vill man ju vara fin. Sara kom och hämtade Julia och Linus så att de är hos henne tills Patrik kommer hem. Och så när jag sitter där på golvet och försöker dra på Linus overallen då hör jag det, ljudet av kardborre som fastnar i strumpbyxorna. Fan! Och givetvis drog den upp några småhål. Och jag som bara köpte ett par nya svarta strumpbyxor. Jag stod och funderade på om jag skulle ta två, bara utifallatt...... Men så gjorde jag inte det. Men med lite nagellack håller det sig nog i styr hoppas jag. Det hör nog till, att något händer när man gjort sig fin. :-)

1 kommentar:

  1. Hej!

    Gulligt av Sara att vara barnvakt åt de små. Otur det där med att strumpbyxorna gick sönder. Hoppas att nagellacket höll ihop dem hela kvällen.

    Kram, Mia.

    SvaraRadera