måndag 1 november 2010

Hudvård


Clarins Pure Melt

Det här med rengöring och krämer för ansiktet är ju verkligen en djungel. Och jag kan säga att jag har förvirrat mig bra djupt i den. Min hy har väl alltid varit lite av en problemhy och det har inte varit lätt att hitta produkter som passat den. Har man som jag lätt att få finnar, samtidigt som vissa partier blir torra och fnasiga är det inte enkelt att hitta något som passar. Jag har testat alla möjliga serier, uttorkande, fuktgivande.... you name it.

Nu när jag har börjat jobba igen märker jag att hyn har försämrats markant. Luften på KSS är väldigt torr och det har inte gjort att min hy blir finare direkt. Så nu måste jag hitta något som hjälper mig att att få bättre kvalitet på min hy. Jag har läst på bloggar och hemsidor men det här med hudvård är ju som bekant ganska individuellt. Men nu har jag bestämt mig för att lägga en slant och satsa på kvalitetsprodukter. Valet föll på två produkter från Clarins; Pure Melt Cleansing Gel samt Daily Energizer Cream-Gel. Vi får väl se vad dessa kan göra för min hy.

Vad använder ni för produkter?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar