torsdag 15 september 2011

Underbara höst



Idag har det varit en sådan där fin och vacker höstdag som jag älskar. Vädret har varit soligt och skönt och man har kunnat sitta ute och bara njuta med en kopp kaffe. En god vän till mig berättade att han alltid dricker sitt morgonkaffe utomhus när han är ledig. Han tar med sig koppen ut och går en runda. :-) Det var så mysigt och fint, så borde man nog göra. Vad är det som säger att man inte kan dricka kaffe ute när det är kallt? Ingenting egentligen.

Min plan för dagen var att sova en stund på förmiddagen då jag ska jobba i natt, men våra grannar satte stopp för de planerna. De borrar för bergvärme och försöka komma till ro och somna i det ljudet var inte det lättaste, speciellt inte då man inte var trött. Så det får bli som det blir i natt. Jag gör bara en natt så det går nog bra.

Nu ska jag njuta lite till av denna fina dag innan jobbet kallar i kväll. Hoppas ni har haft en lika fin dag som jag. :-)

1 kommentar:

  1. Tack för tipset om en kopp kaffe ute. Lyxigare känsla får man leta efter i höstkylan!! :)

    SvaraRadera