onsdag 25 januari 2012

Ibland har man flyt...


Idag fick vi hem Julias nya säng och Linus fick då överta hennes växasäng. Över hade vi då ovantående spjälsäng.

I vår bekantskapskrets är det ingen i nuläget som är i behov av en spjälsäng. Så jag tänkte helt enkelt ge bort den till Röda Korset, vilket jag brukar med grejer vi ej längre använder. Visst vet jag att det finns en jättestor marknad både på Tradera och Blocket. Men då måste man kanske ha kvar sakerna länge och riskera att ingen köper. Och det är jobbigt tycker jag. Vi har dessutom inte så mycket plats så då blir det extra jobbigt.

Men just den här gången tänkte jag att jag testar väl att lägga ut en annons på Blocket. Det får gå som det går. Det första jag gjorde var att lägga annonsen under fel rubrik, möbler istället för barninredning.... ;) Vilket säkert inte skulle öka chanserna...

Men inte ens en timma låg den ute innan jag fick sålt den! Helt otroligt vilken tur jag har. Hoppas nu att köparen blir lika nöjd med sängen som vi har varit. Kanske lägger jag ut något mera bara för att se om jag kan ha tur igen!

1 kommentar:

  1. Kör på! :-D Skönt att få saker sålda. Vilken tur ni hade. Kram, Mia.

    SvaraRadera