söndag 15 januari 2012

Imorgon...

...är första dagen på resten av mitt liv. I januari är det alltid många som bara sådär lägger om kosten, går och tränar och har stora planer, vilka senare bara glömdes bort av diverse anledningar. Jag är också en av alla dessa människor. Imorgon åker jag till Livingroom och börjar mitt "nya" liv. Skillnaden med mig och alla andra är att jag inte tänker glömma bort eller ha en ursäkt. Fråga mig i sommar hur det hsr gått så ska jag visa att jag inte var som alla andra.

Så om jag ej är tillgänglig, har ännu mindre tid än tidigare osv så vet ni varför. Jag sitter på spinningcykeln eller hoppar upp och ner i takt till musik några timmar i veckan framöver.... :)

3 kommentarer:

  1. Härligt att du känner så! Lycka till på spinningcykeln under våren :-D Själv har jag nyligen lagt om min kost och börjar dansa nästa vecka ;-) Och detta är också tänkt som något mer långvarigt än ett par veckor hihi Kram kram

    SvaraRadera
  2. Då får vi peppa varandra i detta nya helt enkelt. :-) Lycka till du också!

    SvaraRadera
  3. Låter bra det. kram, mia.

    SvaraRadera