söndag 26 januari 2014

Just nu känns allt perfekt

Tänk om jag kunde spara just den här känslan jag har precis nu klockan 00:16 en lördag natt. Just i detta nu känner jag mig genuint lycklig, nöjd och tillfreds med allt.

Varför den här känslan infann sig precis just nu vet jag inte men till det här ögonblicket ska jag återkomma många gånger.

Jag har så mycket planer för det här året, stor ja vissa är väldigt stora..... ;) Andra är små men kommer förhoppningsvis ge så mycket tillbaka.

Det här året är det detaljerna som gör det. Tillsammans är ledordet! :D

Nu väntar sängen. Imorgon startar vi dagen men nybakta baguetter, av degen jag precis satte.

God natt kära ni!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Låter spännande! Stor kram! Tycker att du passade väldigt bra i mörkt hår och lugg är du fin i:-) /Annika

    SvaraRadera