tisdag 25 februari 2014

Så fick det bli....


Idag var det dags för mig att åka till frissan efter jobbet. Jag älskar att åka dit. Man får en egen stund och känner sig ompysslad. Får lite kaffe och läser lite skvallertidningar. För ett tag sedan gjorde jag ju ett inlägg om vad jag skulle göra när jag kom dit. Som ni ser ovan så blev det mörkt. :-)

Jag var helt övertygad om när jag satte mig i stolen att jag bara skulle göra ljusa slingor men sen frågade min frisör Mimmi vad jag hade tänkt mig idag, kanske skulle jag göra mörka och ljusa slingor. Då började vi diskutera utanför de ljusa slingorna. Färgkartan åkte fram, vi pratade neutrala, kalla och varma nyanser... Kör sa jag och så blev det mörkt.

Jag är väldigt nöjd. Det känns som att ansiktet fått en annan färg. Mimmi tog före- och efterbilder som troligtvis dyker upp på deras hemsida på Facebook så småningom. Förutom en ny hårfärg fick jag vara den första som blev provsminkad av Mimmi och deras nya make up. :-)

När jag kom hem tyckte alla att det blev jättefint. Julia tyckte att det var konstigt med mamma med mörkt hår. Linus skrattade mest och ville känna på håret. :-)


1 kommentar:

  1. Jäklar! Vilken skillnad! Otroligt snyggt och passar dig hur bra som helst! :-D

    SvaraRadera