måndag 15 juni 2015

Nu tar jag sommarlov!!!




Idag är jag så glad. Efter helgens hemskheter på Kinnekulle så var det skönt att få känna sig glad över något. För även om jag inte personligen hade någon koppling till Lisa så berörs man av det fruktansvärda som skett. Sen att det händer här i närheten och att hon växte upp där jag själv växt upp gör att det kommer ännu närmare.

Men som sagt, idag är jag riktigt glad. Tentaresultatet från 1/6 har kommit och jag är godkänd. Alla tentor och inlämningsuppgifter är i hamn. Första året av två är avklarat. Nu tar jag sommarlov och börjar så smått räkna ner till semestern. Tänk i år ska jag njuta av fem veckors ledighet!! Det har jag aldrig haft.

Nu avslutar jag kvällen med jordgubbar med mjölk och en kopp kaffe. Ta hand om era nära och kära. Man kan aldrig visa för ofta hur mycket man bryr sig!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar