tisdag 2 juni 2015

Terminen avslutad

Igår var jag i Örebro för sista gången den här terminen. Det var salstenta som stod på schemat. Men jag tror det gick bra. Det har varit svårt att få till pluggstunder nu det sista. Första maj gick jag åter upp till 100% på jobbet så någon ledig tid har jag inte haft.

Av någon oförklarlig anledning var det väldigt angeläget att tvätta all tvätt som låg i tvättstugan de sista dagarna.... :)

Men nu är det klart. Känns både väldigt skönt och lite tråkigt. Jag träffar ju inte mina kursare förrän i höst igen.


Så igår kväll kunde jag med gott samvete sätta mig med något annat än skolböckerna. Matmagasinet har bara väntat på att få bli läst. :)



I söndags var det inte bara tvätt som "kom i vägen" för plugg. Det var mors dag! Viktigt!!! Min kära mamma fick två böcker och fika med äppelpaj.



Själv fick jag ett stort paket innehållande en liten japp-choklad, ett grytunderlägg som Julia själv hade gjort.



Dessutom en jättefin teckning som Julia hade gjort själv. :)



Kvällen avslutade vi med en god och lugn grill. Gott på tallriken och gott i glasen. Det blev en bra uppladdning för tentan dagen efter. :)

Om ni firade mors dag, hur firade ni då?


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Skönt att ha ett år avklarat!
    Ser fram emot brunchen😃

    SvaraRadera