söndag 1 januari 2017

Årskrönika 2016

En liten tillbakablick från det gångna året. :) Tänk vad mycket vi hunnit med.


Året avslutades och inleddes på underbara Gotland. Vi grillade korv med vacker utsikt och njöt av solens strålar.


Vår fina tjej Julia blev 10 år!!





I februari åkte jag och Petra norr ut mot en spahelg på Färna herrgård och spa. Maten var underbar men spadelen en besvikelse.






I mars började vi känns av våren även om påsken var kall. Vi hade en riktigt trevlig påskafton med familjen Wersén. :)


I april var jag och Patrik i Göteborg och gick på opera för första men inte sista gången. Mäktig upplevelse.


Vi firade också 10-årig bröllopsdag. :)


I april flyttade familjen Wersèn äntligen till Väring och bjöd in till grillfest som tack för flytthjälp i början av maj.


I maj fick en lycklig Linus fick vara med och ringmärka kattuggleungar. :)


I juni fick jag och Petra revansch på vår spavistelse. Vi åkte till Strömstad och fick två toppendagar på spa!


I juni blev jag färdig företagssköterska och tog min magisterexamen efter två års studier i Örebro!!


Midsommar firades först med dans kring midsommarstången i Odensåker och därefter tillsammans med familjen Wersén hemma i Väring.


I juli avslutade jag min tjänst och blev avtackad av fina kollegor.


Vi åkte på tältsemester med familjen Wersén till Läckö slottscamping. Det var ett spännande dygn.... hahaha!


Jag, Petra och barnen åkte på egen semesterweekend till Örebro.


Augusti innebar ett nytt jobb och nya utmaningar. :)


Årligen återkommande kräftskiva med Orden hade vi i början av september.


I september fyllde min mamma 70-år och vi firade henne hemma hos oss i Väring.


I oktober fyllde vår stora kille 7 år.


I november firade jag och min kursare Karin att vi klarat vår utbildning med en weekend på Gotland.


I december tävlade Linus i tennis för första gången.


Vi hade det årligen återkommande julbordet med Orden. Julen blev en succé tillsammans med familjen Wersén.
Sista dagen tillbringades tillsammans med Gubben, Lilian och familjen Wersén och det blev ett gott och värdigt avslut.


Tack alla som tillsammans med oss gjort år 2016 till ett riktigt bra år. Ser fram mot allt 2017 har att erbjuda. :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar